• Kimon
    ****

    Zpočátku nezáživný pomalu plynoucí děj postupně diváka vtáhne a graduje do překvapivého konce. Film vypráví o vztazích ve vysoké politice a peněžnictví. O vzájemném propojení, mocenských ambicích, intrikách a špinavých praktikách, ... prostě o tom, co dodnes vidíme i v naší současné době sobecké a bezcharakterní "tzv. demokracie". Sledujte, jaké praktiky se používaly a používají dodnes k odstranění vlivu jistých nepohodlných postav ve světě vysokého finančnictví, byznysu či politiky. Přesvědčte se, že nemorální praktiky lze očekávat i od uhlazených a usměvavých politiků. Za umírněnější obdobu tohoto zfilmovaného likvidačního procesu by se dalo považovat v současnosti (06/2012) účelové odvolání ministra spravedlnosti ČR z funkce s tím rozdílem, že filmovou bankéřku nešlo pouze jednoduše a sprostě odvolat s vylhanými odůvodněními, ale bylo potřeba nasadit páku toho nejhrubějšího kalibru. Ano, jak se říká, ryba vždy smrdí od hlavy. :-) O tom jsem se opět přesvědčil z tohoto stále obsahem aktuálního filmového snímku, přestože mi občas unikal význam dialogů i děje.(28.6.2012)

  • Anderton
    ***

    Film, v ktorom sú (takmer) všetci bezcharakterní, respektíve, presnejšie povedané, sú to "iba" finančníci. Ich slizkosť zobrazuje Girod prostredníctvom otravnej naleštenosti interiérov a najmä vizáže všetkých chlapov, kde aj cez tv obrazovku cítite nechutný pach dobovej kolínskej. Bankérka (myslím film) by tak nemala na vás pôsobiť pozitívnym dojmom, o to Girodovi vážne nešlo, takže ak podobný zástup nesympaticky pôsobiacich mužov a jednej (a viacerých) silnej ženy proti nim bojujúcich vám robí problémy, bude vám robiť problémy aj prijatie filmu. A záverečný dojem nebude závisieť od technickej stránky veci. Osobne som niekde uprostred, oceňujem Schneiderovej výkon aj všetko ostatné, ale je to ten typ filmu, ktorý už nikdy nechcem vidieť.(12.2.2019)

  • andrii
    ****

    "Paní peněženka." Hotová k/l/asa instituce. S ní je třeba počítat. Není škrob/ená/. V kostýmku rafinovaná, soutěživá spekulantka, vlčice myšlenky. Žena v práci, arbitr financí. Francouzská pobočka, podoba Brand/ova/ charisma. Žádná začátečnice. Inovátorka světa zpod zelených lampiček. Vše má řádně spočítané, do poslední číslice, posledního výdaje. Každou minci, šek, cíp pokladnice, ale nevypočitatelné jsou zprávy, stavy správy. Stoupá, klesá kurz provokace. Nebezpečná kombinace. Hand/l/ likvidační operace profesionálním střelcem. Zaplacený díl /ze/ zálohy. Prestižní cíl. Smrt v přímého přenose. Srovnaný účet.(12.2.2019)

  • Aky
    ****

    Romy Schneider film samozřejmě táhne, ale nejen kvůli ní stojí za shlédnutí. Atmosféra meziválečné Fancie je podána věrohodně, že by se na ni dalo sáhnout, příběh má napětí, nepředvídané obraty, zpočátku nepříliš sympatické hlavní postavě vás v průběhu děje donutí držet palce, i ostatní herci jsou skvělí - radost pohledět.(4.12.2011)

  • radektejkal
    **

    "Odi profanum volgus [et arceo]" (Quintus Horatius Flaccus, Carmina III, 1, 1) - "Nenávidím sprostý lid [a vyhýbám se mu]." - to zazní ve filmu a je to také jeho motiv a možná i jeho smysl. Já zase nemám rád ty povznesené, ať šlechtické nebo buržoazní, a také celou tu jejich společnost. Ale i kdybych v ní zálibu měl, nemohl bych říct nic jiného, že se jedná o nezdařilý film ve všech svých aspektech, urousaná režie, nemastné výkony slavných herců atd. Tady by si i Hitchcock musel povzdechnout: "Dyť to nemá žádnou suspension (napětí z očekávání)!"(24.6.2015)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Watch movie | Fate/kaleid liner Prisma☆Illya 2wei! BD | 東京コンセプション Tokyo Conception UNITED, inc. COMING SOON